Három hétig leszoktam a dohányzásról. Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | ausztriakalauz.hu
Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem Egy nap arra ébredünk, hogy parázslik a szánk.

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk Három hétig leszoktam a dohányzásról stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.

Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem

Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is. Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud!

három hétig leszoktam a dohányzásról hogyan lehet leszokni a dohányzásról az orvosok tanácsai

Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes három hétig leszoktam a dohányzásról kezelésére is.

A leszokás folyamata

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után!

három hétig leszoktam a dohányzásról leszokni a dohányzást könnyebb lett

Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

három hétig leszoktam a dohányzásról

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

A testi-lelki-szellemi harmóniáért szeretettel.

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

miután hányan híznak el a dohányzásról

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek.

három hétig leszoktam a dohányzásról menjen sportolni, hogy leszokjon a dohányzásról

Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás.

kövek segítenek leszokni a dohányzásról hagyja abba a füst ivását, ha kiléplek

Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival.

Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem

Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem Egy nap arra ébredünk, hogy parázslik a szánk. A dohányzás társadalom-ellenes cselekedetnek minősül, sokan nem értik, miért nem lehet leszokni róla, és annál is többen kínlódnak, mert nem tudnak megszabadulni a bűzrudacskától.

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek.

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

hozzászólások