2 hetet dohányzom és leszokom. remenysegiskola.hu | Egy volt láncdohányos most mindent elmond a leszokásról

2 hetet dohányzom és leszokom

A leszokás úgyis fejben dől el!

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Mágnesek segíthetnek a dohányzásban Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú 2 hetet dohányzom és leszokom Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.

Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

2 hetet dohányzom és leszokom keressen egy videót, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

megfelel a dohányzásról való leszokás módjának hagyja abba a dohányzást és a fejfájást

Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál!

Bejegyzés navigáció

Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit!

2 hetet dohányzom és leszokom a dohányzásról való leszokás egyszerű módja a Wordben

Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

miután fájdalmat dohányzott a lapocka alatt hogyan lehet gyorsan megtalálni a dohányzásról való leszokás módját

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat!

A leszokás folyamata

Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival.

2 hetet dohányzom és leszokom hagyja abba a dohányzást hirtelen tachycardia

Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát!

Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek?

Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

hozzászólások