Milyen gyorsan meghízik, ha leszokik a dohányzásról. Könnyen leszokni a dohányzásról - Allen Carr módszer 3 héten belül hagyja abba a dohányzást

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni? Bizonyára nagyon sok dohányos határozta már el ezzel a szlogennel a fejében, hogy leszokik a cigarettáról. Nem kevesen viszont félnek abbahagyni a dohányzást, mert rettegnek attól, hogy meghíznak utána.

milyen gyorsan meghízik, ha leszokik a dohányzásról leszokni a dohányzásról, hogy ne legyen jobb ember

Mint példánk és a statisztikai adatok többsége is mutatja, különösen a nők rettennek meg a biztos hízás gondolatától a cigarettáról való leszokást követően.

Pedig a leszokás lehetséges súlygyarapodás nélkül is — csak egy kicsit oda kell figyelni rá.

  • Abbahagytam a dohányzást és kövér lett A "Hipnózis - Szokjon le a Dohányzásról egy óra alatt!
  • 8 nap leszokni a dohányzásról
  • A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez
  • Hogyan segítik a banán a leszokást
  • Karafiáth Orsolya: Élet cigi után — elvonási tünetek
  • Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  • Lehet e leszokni a dohányzásról és meghízni?
  • A tüdőben jelentkező fájdalom a dohányzástól

De minthogy a leszokás nyomán ezt a kalóriamennyiséget nem égetik el, a szervezet visszanyeri régi állapotát. Ehhez a mérsékelt súlygyarapodáshoz azonban rendszerint hozzáadódnak milyen gyorsan meghízik kilók, mert a volt dohányos rendszerint többet eszik a cigaretta elhagyása okozta hiányérzet kompenzálására.

Mi több, a szervezet megfosztása a nikotintól általában növeli az édességek iránti vágyat is.

A dohányzás pszichológiája

Egyes felmérések szerint a dohányosok rendszerint kalóriadúsan étkeznek, jobban növelik koleszterinszintjüket, több sót, alkoholt fogyasztanak, mint mások.

Viszont általában kevesebb telítetlen zsír, rostos anyag, C- és E-vitamin valamint béta-karotin jut be a szervezetükbe. Ez pontosan a fordítottja annak a folyamatnak, ami kívánatos lenne jó egészségi állapotuk fenntartása szempontjából.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Ezért egyik fontos követelmény, hogy a volt dohányosoknak fel kell hagyniuk rossz táplálkozási szokásaikkal, káros reflexeikkel. Csökkentsük a nassolás kísértését!

Tisztítsuk meg a konyhaszekrény polcát, az íróasztal fiókját a különböző chipsektől, kekszektől, amerikai mogyorótól és más hizlaló nassolni valótól.

Tegyük el a kezünk ügyéből a zsíros sajtdarabkákat, csokoládékockákat, snackeket is, ha rágyújtás helyett utánuk akarnánk nyúlni… Inkább készítsünk magunk elé felaprózott zöldséget, gyümölcsöt. Főzzünk fűszeresebben, mint eddig! Kiváló módja annak, hogy könnyű, finom ételekkel táplálkozzunk, és ne vágyjunk a hizlaló, esetleg kevésbé ízletes fogásokból nagyobb mennyiségre.

  • Mit kell tenni a dohányzásról való leszokáskor
  • Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni? - Patika Magazin Online

Ezért fegyverkezzünk fel sokféle fűszerrel, és ízesítsük ételeinket kedvünk szerint. Használhatunk zöldfűszereket petrezselymet, kaprot stb.

Szerezzünk be nikotinpótlókat! Ezek a készítmények tapaszok, rágógumik stb. Az eredmény: jobban elviseljük a hogyan kell használni a dohányzásgátló tablettákat hiányát, nem rágcsálunk annyit a dohányzás helyett, így kisebb lesz a súlyfelesleg.

Fotó: rf. Mozogjunk többet!

Karafiáth Orsolya: Élet cigi után – elvonási tünetek

Tartozzék közéjük a több testmozgás, válasszunk egy nekünk tetsző milyen gyorsan meghízik, vagy próbáljunk ki többfélét. Egy kellemes testedzés során több energiát fogyasztunk, nagyobb mennyiségű kalóriát éget el a milyen gyorsan meghízik a hízás egyik ellenszereként.

milyen gyorsan meghízik, ha leszokik a dohányzásról hagyja abba a kakukkfű dohányzását

Eközben endorfin hormon szabadul fel szervezetünkben, amitől szintén javul a közérzetünk. Igyunk sok ásványvizet, teát! Egy bevált módszer: ahányszor csak rá akarnánk gyújtani, igyunk egy pohár ásványvizet vagy egy csésze teát segít feledtetni a vágyat.

miután a jobb oldali mellkas dohányzik, fáj

Ami pedig a kávét illeti, ne igyunk belőle két csészénél többet naponta. Ha eddig több kávét fogyasztottunk, helyettesítsük azt zöld teával, mert annak az íze után kevésbé kívánjuk a cigarettát. Kerüljük a kalóriadús, alkoholos italokat, hiszen azok mellé — korábbi szokás alapján — még jobban kívánjuk a cigarettát.

Leszoktam a dohányzásról, meg fogok hízni?

Gyakrabban készítsünk magunknak salátát! A kevéssé kalóriadús zöldségek-gyümölcsök antioxidánsokat juttatnak a szervezetbe, melyekre a volt dohányosoknak nagy szükségük van.

Nem magas cukortartalmú gyümölcs is mindenképp szerepeljen a reggeli és az uzsonna összeállításában, a zöldség pedig ne maradjon ki az ebédre és vacsorára tervezett menüből. Jó ötlet a citromlével és egy kis olívaolajjal ízesített nyers zöldsaláta, így egy adag C-vitamin és antioxidáns beviteléről gondoskodunk egyidejűleg — fogyasszunk belőle uzsonnára is!

Étkezzünk több részletben!

Elkezdett lefogyni és leszokni a dohányzásról, A dohányzás tényleg elősegíti a fogyást?

Mint fentebb már szó volt róla, el kell vetnünk azt az elképzelést, hogy rágyújtás helyett majd rágcsálni fogunk valamit, így könnyebben kibírjuk cigaretta nélkül. Az étkezések elaprózása segít betartani egy bizonyos táplálkozási ritmust és kontrollálni a kalóriabevitelt. Forrás: Galenus.

hozzászólások