Leszokni a dohányzásról, hogyan állítsd be magad, Hogyan szokj le a dohányzásról anélkül, hogy félnél, hogy neked ez nem sikerülhet?

Kifüstöljük magunkat a világból - hét történet arról, hogyan sikerült leszokni, és miért nem

fülmágnesek a dohányzástól

Az első nap cigaretta nélkül nehéz, de ha van terved, akkor könnyebb lesz! Ne bízz abban, hogy az akaraterőd önmagában elég ahhoz, hogy le tudd tenni a cigit! Készülj fel, így magabiztos lehetsz afelől, hogy képes vagy leszokni!

leszokni a dohányzásról, hogyan állítsd be magad kódolás a dohányzás luhanszktól

Mondd el Mondd el a barátaidnak és a családodnak, hogy mikor van a leszokásod első napja! Kérd a támogatásukat az első néhány napban és hétben. Segíthetnek átvészelni a kemény időszakot, ám ehhez mondd el nekik, hogy pontosan hogyan támogathatnak.

minden második nap leszokni a dohányzásról

Legyél pontos; nem tudnak a gondolataidban olvasni! Kérj támogatást Legyen megfelelő támogató bázisod - akár te magad állítod össze a leszokási  tervedet, akár keresel egy leszokó programot, ami segít, fontos, hogy legyen egy támogató bázisod, akik hogyan állítsd be magad kitartani, motivált maradni!

leszokni a dohányzásról, hogyan állítsd be magad

A leszokó terv olyan stratégiákat tartalmaz, amelyek segítenek fókuszálni, magabiztosnak és motiváltnak lenni abban, hogy leszokj. Oldalunkon számos cikket olvashatszmelyek tippekkel látnak el, illetve segítenek többet megtudni arról, milyen módszerekkel érdemes próbálkoznod!

Ha valamelyik nikotin helyettesítő terápia a terved része, akkor ne felejtsd el azt még reggel használni.

leszokni a dohányzásról, hogyan állítsd be magad a dohányzás fokozatos leszokásának módja

Hogyan állítsd be magad feledd, hogy nincs mindenki számára egyformán biztos módja a leszokásnak - legyél őszinte magadhoz azzal kapcsolatban, neked  mire van szükséged. Csak ne ünnepelj a végén cigivel! Foglald el magad Foglald el magad! Ez egyszerűen hangzik, de a legjobb módja annak, hogy átvészeld az első napot, tényleg az, ha lefoglalod magad.

3 éven át dohányzott és kilép akkor segítsen leszokni a dohányzásról

Próbáld ki az alábbiak közül valamelyik tevékenységet: Mozdulj ki otthonról, menj el valahova ahol nem gyújthatsz rá! Menj el az egyik kedvenc dohánymentes éttermedbe Menj moziba Rágózz vagy egyél kemény cukrot Foglald le a kezed tollal, vagy fogpiszkálóval Relaxálj mély légzéssel Tervezz egy játékestet nemdohányzó barátokkal Változtass a napi rutinodon.

A dohányzásról való leszokás 9 lépése

hozzászólások