Fokozatosan leszokott a dohányzásról, A legjobb módszerek, hogy leszokj a cigiről

Akik a leszokáson gondolkoznak

Le szeretnék szokni a dohányzásról. Mit tegyek?

Ennél sokkal nyomósabb és személyesebb indokok kellenek. Mindenképpen legyen egy jó indokod, hogy eléggé motiváld magad! Mindent csak fokozatosan Szép dolog az elhatározás, még szebb a tettek mezejére lépni, de hihetetlenül nehéz fokozatosan leszokott a dohányzásról napról a másikra letenni a cigités ettől a naptól kezdve egyetlen szálat sem szívni. Ezért jobb taktika lehet, ha fokozatosan szoksz le a cigarettázásról, egyre kevesebb és gyengébb cigit szívsz, majd pedig nikotintapaszt használsz.

Segít, hogy az agyad kevésbé kívánja a nikotint, ráadásul így az elvonási tünetek is erőteljesebbek.

  • Hagyja abba a dohányzást három hétig
  • Az egészség romlott, amikor leszoktam a dohányzásról
  • Facebook Tetszik 0 Napjainkban a dohány a legelterjedtebb a pszichoaktív élvezeti szerek közül.

A nikotintapasz és -rágó segíthet A nikotinhiány frusztrációval, idegességgel és esetenként depresszióval járhat. A nikotinpótló terápia enyhíti az elvonási tüneteket, és segít leszokni a cigarettáról.

leszokni a dohányzásról és sajnálom

Kutatások igazolják, hogy igen hatásosak a nikotintapaszok és -rágók, így neked is sokat segíthetnek. Megjegyeznénk, hogy ezeket a termékeket nem ajánlott cigaretta mellett szívni.

A legjobb módszerek, hogy leszokj a cigiről

Kérj segítséget Egyedül minden nehezebb — éppen ezért beszélj a családodnak és a barátaidnak a leszokásról. Ők biztosan megértenek majd, és támogatnak.

5kritikus hiba, amit ne kövess el, ha le akarsz szokni a dohányzásról

Részt vehetsz csoportos terápián is, de fontos, hogy ne egyedül menj keresztül ezen a nehéz folyamaton! A kutatások szerint is a leszokás leghatásosabb módja a nikotinpótlás és a csoportterápia egyszerre — sok sikert!

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Kezeld a stresszt A legfőbb ok, amiért az emberek dohányoznak, az, hogy megnyugtatja őket. Így amikor megszabadulsz a dohányzásról leszokó eszközök, az áhított nyugalomnak is oda, így az életed stresszesebb lesz, mint általában — vagy legalábbis úgy fogod fokozatosan leszokott a dohányzásról.

Ha lehetséges, a leszokás első hetében amennyire csak tudod, kerüld a stresszes helyzeteket! Kerüld az alkoholt és az egyéb tudatmódosítókat Bizonyos tevékenység után jobban vágyhatsz a cigire — ilyen az alkohol is.

  1. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  2. Olvasson online könyvet, hogyan lehet leszokni a dohányzásról
  3. Utasítások a dohányzás gyors leszokásáról
  4. Alultápláltságot jelent.
  5. A leszokás gyógyszereiről röviden.
  6. Szegedi Tudományegyetem | Akik a leszokáson gondolkoznak
  7. 3 ok, amiért nem szabad abbahagynod a dohányzást - Egészség | Femina

A leszokás első hetében próbáld mellőzni, fokozatosan leszokott a dohányzásról úgy, mint a kávét. Ha azzal indul a reggeled, hogy kávét iszol, igyál helyette teát!

Akik a leszokáson gondolkoznak

És ha étkezések után cigizni szoktál, keress helyette mást — moss fogat, vagy rágózz! Takaríts Ha letetted a cigit, érdemes mindenhonnan elkergetni a szagot — moss ki minden ruhadarabot, sapkát, sálat, táskát, takarítsd ki a házat, és dobd ki a hamutálaidat!

fokozatosan leszokott a dohányzásról

Érdemes a szőnyeget is kitisztítani, a lényeg, hogy semmi ne emlékeztessen a dohányzásra! Próbáld újra Ha elsőre nem megy, ne keseredj el! Ettől még nem buktál el, ez egy hosszú és nehéz folyamat.

2. Ünnepelje meg a leszokást!

A legjobb, amit tehetsz, az, ha újrakezded. Sose add fel, és mindig légy erős! Gondolj megint azokra az okokra, amiért le szeretnél szokni, és ez mindig jusson az eszedbe!

Leszoknál  a dohányzásról? Töltsd le "Kell a dohány?

leszokni a dohányzó férfiakról hangulat, amikor leszoktam a dohányzásról

Ha cigihez szeretnél nyúlni, inkább menj el görkorcsolyázni, fuss egy kört, vagy válassz bármilyen más sportágat! Akár egy kutyasétáltatás vagy kertészkedés is segíthet. Ráadásul az így elégetett kalóriák is segítenek a leszokással járó súlyfelesleg megelőzésében!

Tudd, miért teszed

Egyél gyümölcsöket és zöldségeket Ne próbálj meg diétázni 10 évig hagyja abba a dohányzást leszokás alatt — ekkora nyomást nehéz elviselni. Helyette inkább koncentrálj arra, hogy egészséges ételeket egyél — egyél több gyümölcsöt, zöldségek és alacsony zsírtartalmú ételeket!

hagyja abba a dohányzást, és folyamatosan megfázik melyik nyugtató jobb, ha leszokik a dohányzásról

A Duke Egyetem kutatásai szerint ráadásul ezek az ételek a cigi ízét is szörnyűvé teszik. A segítségükkel nem csak nem lesz gondod a súlyoddal, hanem a leszokás is egyszerűbb lesz!

Jobb egycsapásra felhagyni a dohányzással

Jutalmazd meg magadat Ahelyett, hogy rengeteg pénzt költenél a cigire, inkább jutalmazd meg magadat! Elkezdhetsz gyűjteni valamire, például megveheted a rég áhított cipőt, könyvet, filmet, táskát, stb… Értékeld, hogy nem csak az egészségedért teszel sokat, hanem a pénztárcádat is kíméled!

fokozatosan leszokott a dohányzásról

Mindig gondolj az egészségedre Mindenképpen az egészséged miatt szokj le! Tisztában vagy vele, hogy milyen hatásai vannak a cigarettának a szervezetedre. Egy napon dohányzás nélkül töltött nap múlva a szervezeted oxigén és szén-monoxid tartalma visszaáll a normálisra, ezáltal csökkenti a szívroham kockázata. Hosszabb idő után pedig a rák, a szívbetegségek és az agyvérzés esélyes is csökken.

kézzel hagyja abba a dohányzást

Sok sikert és kitartást kívánunk a leszokáshoz! KamaszPanasz - Gy. A dohányzás hatása a szexre Véralkoholszint: a viselkedésed számo A mértéktelen ivás fizikai hatásai Kapcsolódó cikkek.

hozzászólások