A legnehezebb napok a dohányzásról való leszokáshoz

a legnehezebb napok a dohányzásról való leszokáshoz
Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes! Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

2 óra múlva leszokni a dohányzásról hogyan lehet online leszokni a dohányzásról

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott.

  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Alultápláltságot jelent.
  • Megvan, hogy mivel a legkönnyebb leszokni a cigiről - Dívány
  • Leszokás a cigiről - Egészség | Femina
  • Mennyi idő alatt lehet leszokni a dohányzásról? - Egészség | Femina
  • Videóval akarok leszokni a dohányzásról

Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

fülmágnesek, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól a legnehezebb napok a dohányzásról való leszokáshoz 6 után!

a legnehezebb napok a dohányzásról való leszokáshoz

Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot! Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit!

a dohányzásról való leszokás visszatér a súlyára

Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Használjon cukormentes rágógumit! Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

  • Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? | ausztriakalauz.hu
  • Fenyvesi Zsófia Kitalálod, mi volt az első dolog, amit online vásároltak?
  • Először hagyta abba a dohányzást
  • Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk | ausztriakalauz.hu
  • Eltelt egy év és nem gyújtottam rá!

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat!

a legnehezebb napok a dohányzásról való leszokáshoz hatékony videó, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival.

Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk

Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk Szívbetegség, magas vérnyomás, érszűkűlet, krónikus hörghurut, daganatos megbetegedés, az magzat károsodásának veszélye - csak néhány a nikotin okozta ártalmakból. Fotó: Pixabay Az egészség és a jó közérzet miatti aggodalom az alapja a dohányzásról való leszokásnak. A szándék könnyen meghozható, a gyakorlatba átültetés viszont nagyon nehéz.

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk.

Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

hozzászólások